5 клас



2022 - 2023 н.р.
31.05.2023
Тема. Узагальнююче повторення
1. Zoom meeting 
2. Test 18

30.05.2023
Тема. Проект "Відпочинок у літньому таборі"
1. Zoom meeting 
2. Ex.7,8, p.111
3. Speaking comprehension

26.05.2023
Тема. Австралія та Нова Зеландія - відпочинок на пляжі
1. Zoom meeting 
2. Ex.1-6, p.110-111
3. Ex.1-3, p.79 (WB, Writing)
4. Writing comprehension

25.05.2023
Тема. Написання листівки з місця відпочинку
1. Zoom meeting 
2. p.109
3. Ex.1-3, p.79 (WB, Grammar)
4. Reading comprehension

24.05.2023
Тема. На відпочинку
1. Zoom meeting 
2. Ex.1-7, p.108-109
3. Ex.1-4, p.78 (WB)
4. Listening comprehension

23.05.2023
Тема. Погода. перегляд відео сюжету
1. Zoom meeting 
2. Ex.1-5, p.107
3. Ex.1-4, p.77 (WB)

19.05.2023
Тема. Пори року і погода
1. Zoom meeting 
2. Ex.1-5, p.106
3. Ex.1-4, p.76 (WB)

18.05.2023
Тема. Діагностична контрольна робота
1. Zoom meeting 
2. Test 17
3. Ex.1-4, p.75 (WB, Writing)

17.05.2023
Тема. Вищiй ступінь порівняння: складні прикметники
1. Zoom meeting 
2. p.105
3. Ex.1,2, p.75 (WB, Grammar)

16.05.2023
Тема. Визначні місця України. Перегляд відео сюжету
1. Zoom meeting 
2. Ex.1-4, p.104
3. Ex.1-5, p.74 (WB)
Keys, p.74 (WB)
Ex.3
1 - A, 2 - B, 3 - C
Ex.4
1 - family, 2 - aunt, uncle, 3 - walks around, 4 - dad, 5 - sister, 6 - wonderful
Ex.5
1. He says it's afantastic place.
2. Because they want to take photos of old streets and building in the city.
3. Yes, there are lots.
4. Zamkova Hora.
5. He can see the whole city.
6. Because the food and drinks are tasty here.


12.05.2023
Тема. Вищiй ступінь порівняння: прості прикметники
1. Zoom meeting 
2. Ex.1-6, p.103
3. Ex.1-5, p.73 (WB)

11.05.2023
Тема. Природа навколо нас
1. Zoom meeting 
2. Ex.1-4, p.102
3. Ex.1-4, p.72 (WB)

10.05.2023
Тема. Повторення. Діагностична контрольна робота
1. Zoom meeting 
2. p.100-101
3. Test 16 (Google Classroom)
4. Перегляньте урок за посиланням


09.05.2023
Тема. Проект "Допоможи навколишньому середовищу"
1. Zoom meeting 
2. Ex.7-10, p.99
3. Перегляньте урок за посиланням (від 12.33 хв)


05.05.2023
Тема. Навколишнє середовище: як допомогти
1. Zoom meeting 
2. Ex.1-6, p.98-99
3. Ex.1,2, p.71 (WB, Writing)
4. Перегляньте урок за посиланням (до 12.33 хв)

04.05.2023
Тема. У магазині. Інсценування діалогу
1. Zoom meeting 
2. p.97
3. Ex.1,2, p.71 (WB, Grammar)
4. Перегляньте урок за посиланням (від 13.15 хв і до кінця)

A shopping conversation (Change the words in orange/Замініть слова оранжового кольору)

- Excuse me.
- Yes, can I help you?
- Yes, I need a new rucksack. I like the red one. How much is it?
- It's $25.
- Oh, that's too expensive. How much is the brown one?
- The brown one is $5.
- Great. Can I have that one?
- Sure. That's $5, please.
- Here you are.
- Thanks. Bye.


03.05.2023
Тема. Гроші і ціни
1. Zoom meeting 
2. Ex.1-6, p.96-97
3. Ex.1-5, p.70 (WB)

02.05.2023
Тема. Вираження потреби: дієслова need, want
1. Zoom meeting 
2. Ex.1-8, p.95
3. Ex.1-5, p.69 (WB)
4. Перегляньте урок за посиланням 

28.04.2023
Тема. Покупки у магазині
1. Zoom meeting 
2. Ex.1-3, p.94
3. Ex.1-5, p.68 (WB)

27.04.2023
Тема. Діагностична контрольна робота
1. Zoom meeting 
2. Test 15
3. Ex.1,2, p.67 (WB, Writing)

26.04.2023
Тема. Опис людини. Вживання has got/is
1. Zoom meeting 
2. p.93
3. Ex.1-3, p.67 (WB, Grammar)

25.04.2023
Тема. Опис людини
1. Zoom meeting 
2. Ex.1-4, p.92
3. Ex.1-5, p.66 (WB)

21.04.2023
Тема. Множина іменників. Перегляд відео сюжету
1. Zoom meeting 
2. Ex.1-5, p.91
3. Ex.1-3, p.65 (WB)

20.04.2023
Тема. Одяг
1. Zoom meeting 
2. Ex.1-5, p.90
3. Ex.1-5, p.64-65 (WB)

19.04.2023
Тема. Проект "Музей у моєму місті"
1. Zoom meeting 
2. Ex.5-7, p.89
3. Test 14 (Google Classroom)

18.04.2023
Тема. Музеї світу
1. Zoom meeting 
2. Ex.1-4, p.88-89
3. Ex.1,2, p.63 (WB, Writing)
4. Перегляньте урок за посиланням (до 12.30 хв.)

14.04.2023
Тема. Пропозиція про відпочинок на вихідні
1. Zoom meeting 
2. p.87
3. Ex.1-3, p.63 (WB, Grammar)

13.04.2023
Тема. Відпочинок на вихідних
1. Zoom meeting 
2. Ex.1-4, p.86
3. Ex.1-5, p.62 (WB)
4. Перегляньте урок за посиланням

12.04.2023
Тема. Сполучники because, and, but, or
1. Zoom meeting 
2. Ex.1-5, p.85
3. Ex.1-3, p.61 (WB)

11.04.2023
Тема. Види транспорту
1. Zoom meeting 
2. Ex.1-4, p.84-85
3. Ex.1-4, p.60 (WB)
4. Перегляньте урок за посиланням

31.03.2023
Тема. Діагностична контрольна робота
1. Zoom meeting 
2. Test 13 (Google Classroom)
3. Ex.1-3, p.59 (WB, Writing)

30.03.2023
Тема. Прийменники inside, outside, above, below, near
1. Zoom meeting 
2. p.83
3. Ex.1-3, p.59 (WB, Grammar)

29.03.2023
Тема. Опис місцевості
1. Zoom meeting 
2. Ex.1-6, p.82
3. Ex.1-6, p.58 (WB)

28.03.2023
Тема. Структура Is there..?/ Are there..?
1. Zoom meeting 
2. p.81
3. Ex.1-3, p.57 (WB)

24.03.2023
Тема. Наше місто. Будівлі
1. Zoom meeting 
2. Ex.1-4, p.80
3. Ex.1-5, p.56 (WB)
4. Перегляньте урок за посиланням (00.00 -10.40)

23.03.2023
Тема. Контроль знань
1. Zoom meeting 
2. Test 12 (Google Classroom)

22.03.2023
Тема. Повторення
1. Zoom meeting 
2. p.78-79
3. Перегляньте урок за посиланням 

21.03.2023
Тема. Проектна робота "Безпечний інтернет"
1. Zoom meeting 
2. Ex.7-10, p.77
4. Перегляньте урок за посиланням (17.25-31.38)

17.03.2023
Тема. Безпечний інтернет
1. Zoom meeting 
2. Ex.1-6, p.76-77
3. Ex.1,2, p.55 (WB, Writing)
4. Перегляньте урок за посиланням (00.00-17.25)

16.03.2023
Тема. Модальне дієслово can - прохання і дозвіл
1. Zoom meeting 
2. р.75
3. Ex.1-3, p.55 (WB, Grammar)

15.03.2023
Тема. У кафе
1. Zoom meeting 
2. Ex.1-4, p.74-75
3. Ex.1-4, p.54 (WB)

14.03.2023
Тема. Теперішній неозначений і тривалий часи
1. Zoom meeting 
2. Ex.1-5, p.73
3. Ex.1-3, p.53 (WB)
4. Перегляньте урок за посиланням

10.03.2023
Тема. Професії
1. Zoom meeting 
2. Ex.1-4, p.72
3. Ex.1-5, p.52 (WB)
4. Перегляньте урок за посиланням

09.03.2023
Тема. Діагностична контрольна робота
1. Zoom meeting 
2. Test 11
3. Ex.1-5, p.51 (WB, Writing)

08.03.2023
Тема. Злічувані та незлічувані іменники у запитаннях
1. Zoom meeting 
2. p.71
3. Ex.1-3, p.51 (WB, Grammar)
4. Перегляньте урок за посиланням

07.03.2023
Тема. Гаджети у нашому житті
1. Zoom meeting 
2. Ex.1-5, p.70
3. Ex.1-4, p.50 (WB)
4. Перегляньте урок за посиланням

03.03.2023
Тема. Прислівники частотності
1. Zoom meeting 
2. Ex.1-4, p.69
3. Ex.1-4, p.49 (WB)
4. Перегляньте урок за посиланням

02.03.2023
Тема. Вільний час
1. Zoom meeting 
2. Ex.1-5, p.68-69
3. Ex.1-5, p.48 (WB)

01.03.2023
Тема. Діагностична контрольна робота
1. Zoom meeting 

28.02.2023
Тема. Проєкт "Мій молодіжний клуб"
1. Zoom meeting 
2. p.67
3. Ex.3, p.47 (WB,Google Classroom)

24.02.2023
Тема. Молодіжні клуби Великобританії
1. Zoom meeting 
2. Ex.1-5, p.66-67
3. Ex.1,2, p.47 (WB, Grammar)

23.02.2023
Тема. Теперішній тривалий час. Питальні речення.
1. Zoom meeting 
2. p.65
3. Ex.1,2, p.47 (WB, Grammar)

22.02.2023
Тема. Хатня робота
1. Zoom meeting 
2. Ex.1-4, p.64-65
3. Ex.1-5, p.46 (WB)
4. Перегляньте урок за посиланням



21.02.2023
Тема. Теперішній тривалий час. Розповідні та заперечні речення.
1. Zoom meeting 
2. Ex.1-4, p.63
3. Ex.1-4, p.45 (WB)
4. Перегляньте урок за посиланням

17.02.2023
Тема. Позашкільні гуртки
1. Zoom meeting 
2. Ex.1-5, p.62
3. Ex.1-5, p.44 (WB)

16.02.2023
Тема. Діагностична контрольна робота
1. Zoom meeting 
3. Ex.1-3, p.43 (WB, Writing)

15.02.2023
Тема. Об'єктний відмінок займенників
1. Zoom meeting 
2. Ex.1-5, p.61
3. Ex.1,2, p.43 (WB, Grammar)

14.02.2023
Тема. Поради лікаря
1. Zoom meeting 
2. Ex.1-6, p.60-61
3. Ex.1-5, p.42 (WB)
4. Перегляньте урок за посиланням

10.02.2023
Тема. Вираження уподобань
1. Zoom meeting 
2. Ex.1-6, p.59
3. Ex.1-5, p.41 (WB)
4. Перегляньте урок за посиланням

09.02.2023
Тема. Види спорту
1. Zoom meeting 
2. Ex.1-5, p.58
3. Ex.1-6, p.40 (WB)

08.02.2023
Тема. Діагностична контрольна робота
1. Zoom meeting 

07.02.2023
Тема. Повторення. Теми 5-8
1. Zoom meeting 
2. p.56-57
3. Ex.1,p.57(Writing) 

03.02.2023
Тема. Проектна робота. Поради по вивченню англійської
1. Zoom meeting 
2. p.55

02.02.2023
01.02.2023
Тема. Вивчаємо англійську. Поради
1. Zoom meeting 
2. Ex.1-4, p.54
3. Ex.1,2, p.39 (WB, Writing)

31.01.2023
Тема. Теперішній неозначений час. Спеціальні запитання
1. Zoom meeting 
2. p.53
3. Ex.1-4, p.39 (WB, Grammar)
4. Урок можна переглянути за посиланням

27.01.2023
Тема. Навчання в школі чи вдома?
1. Zoom meeting 
2. p.52
3. Ex.1-4, p.38 (WB)

26.01.2023
Тема. Теперішній неозначений час. Питальні речення
1. Zoom meeting 
2. p.51
3. Ex.1-4, p.37 (WB)
4. Урок можна переглянути за посиланням

25.01.2023
Тема. Шкільні предмети
1. Zoom meeting 
2. p.50
3. Ex.1,2, p.36 (WB)

24.01.2023
Тема. Розпорядок дня
1. Zoom meeting 
2. Video 6. Daily Routine. Watch the video and do Ex.3
4. Ex.1,2, p.35 (WB)

20.01.2023
Тема. Робочий день друга
1. Zoom meeting 
2. p.49
3. Ex.1,2, p.35 (WB)

19.01.2023
Тема. Годинник і години
1. Zoom meeting 
2. Ex.1-4, p.48
3. Ex.1-3, p.34 (WB)

18.01.2023
Тема. Мій робочий день
1. Zoom meeting 
2. p.47
3. Ex.1-4, p.33 (WB)

17.01.2023
Тема. Мій робочий день
1. Zoom meeting 
2. Ex.1-5, p.46
3. Ex.1-5, p.32 (WB)

20.12.2022
Тема. Свята України
1. Zoom meeting 10.05
2. p.43

16.12.2022
14.12.2022
Тема. Свята США
1. Zoom meeting 10.05
2. p.42
3. Ex.1, p.31 (WB)

13.12.2022
Тема. Прийменники on, at, from, until
1. Zoom meeting 10.05
2. p.41
3. Ex.1-4, p.31 (WB)

09.12.2022
Тема. Годинник і години
1. Zoom meeting 10.05
2. Ex.1,2, p.40
3. Ex.1-3, p.30 (WB)

07.12.2022
Тема. Злічувані та незлічувані іменники
1. Zoom meeting 10.05
2. Ex.1-8, p.39
3. Ex.1-6, p.29 (WB)

06.12.2022
Тема. Продукти харчування
1. Zoom meeting 10.05
2. Ex.1-4, p.38
3. Ex.1-5, p.28 (WB)

02.12.2022
Тема. Що незвичайне ти вмієш робити
1. Zoom meeting 10.05
2. Video worksheet 4
3. Ex.3, p.27 (WB). Write what you can and can't do using phrases from the video (4 sentences)
- hit a ball with my head
- do a cartwheel
- keep the ball in the air with my feet
- do a handstand
- head a ball
- stand on my head
- get into a small box
- swim underwater

30.11.2022
Тема. Діагностична контрольна робота
1. Zoom meeting 10.45
2. Test 5
3. Ex.1-3, p.27 (WB)

29.11.2022
Тема. Прийменники місця
1. Zoom meeting 10.05
2. p.37
3. Ex.1-3, p.27 (WB)

25.11.2022
Тема. Частини тіла
1. Zoom meeting 10.05
2. Ex.1-4, p.36
3. Ex.1-5, p.26 (WB)

23.11.2022
Тема. Модальне дієслово can/can't
1. Zoom meeting 10.45
2. Ex.1-8, p.35
3. Ex.1-3, p.25 (WB)

22.11.2022
Тема. Що ти вмієш робити?
1. Zoom meeting 10.05
2. Ex.1,2, p.34
3. Ex.1-3, p.24 (WB)

18.11.2022
Тема. Діагностична контрольна робота
1. Zoom meeting 10.45
2. Тест 4

16.11.2022
Тема. Повторення
1. Zoom meeting 10.05
2. p.32-33

15.11.2022
Тема. Проект "Моя ідеальна кімната"
1. Zoom meeting 09.25
2. p.31

11.11.2022
Тема. Моя ідеальна кімната
1. Zoom meeting 10.45
2. Ex.1-3, p.30

09.11.2022
Тема. Мій портфель
1. Zoom meeting 10.05
2. Video worksheet
3. Ex.1-3, p.23 (WB)

08.11.2022
Тема. Структура "have got" у питальних реченнях
1. Zoom meeting 09.25
2. p.29
3. Ex.1,2, p.23 (WB)

04.11.2022
Тема. Структура "have got" у питальних реченнях
1. Zoom meeting 09.50
2. Ex.1-3, p.29
3. Ex.1,2, p.23 (WB)

02.11.2022
Тема. Порядок прикметників у словосполученні
1. Zoom meeting 09.00
2. Ex.1-7, p.28
3. Ex.1-6, p.22 (WB)

01.11.2022
Тема. Структура "have got" у заперечних реченнях
1. Zoom meeting 10.40
2. Ex.1-4, p.27
3. Ex.1-4, p.21 (WB)

28.10.2022
Тема. Мій портфель
1. Zoom meeting 09.50
2. Ex.1-4, p.26-27
3. Ex.1-4, p.20 (WB)

26.10.2022
Тема. Діагностична контрольна робота
1. Zoom meeting 09.00
2. Ex.1, p.19 (WB)

25.10.2022
Тема. Структура "have got" у розповідних реченнях
1. Zoom meeting 10.40
2. p.25
3. Ex.1-3, p.19 (WB)

21.10.2022
Тема. Моя кімната
1. Zoom meeting 09.50
2. Ex.1-3, p.24-25
3. Ex.1-4, p.18 (WB)

19.10.2022
Тема. Розташування предметів у будинку
1. Zoom meeting 12.20
2. Ex.1, p.23. Read the sentences in the table.
3. Ex.2, p.23. Look at the pictures. Listen to the recording. Write "yes" or "no"
4. Ex.3, p.23. Listen and repeat.
5. Ex.4, p.23. Complete the sentences with "There is" and "There are"
6. Ex.1-3, p.17 (WB)

18.10.2022
Тема. У будинку
1. Zoom meeting 10.40
2. Ex.1-5, p.22
3. Ex.1-6, p.16 (WB)

14.10.2022
Тема. Діагностична контрольна робота
1. Zoom meeting 09.50
2. Test 2. (Google Classroom)

12.10.2022
Тема. Україна та Великобританія
1. Zoom meeting 12.20
2. Project. A poster, p.21 (SB)

11.10.2022
Тема. Україна
1. Zoom meeting 10.40
2. p.20-21
3. Ex.1, p.20. Answer the questions. (усно)
4. Ex.2, p.20. Find the cities on the map. (усно)
5. Ex.3, p.20. Read the webpage.
6. Ex.4, p.21. Read the webpage again. What do these cities have? Put a tick (V)

07.10.2022
Тема. Великобританія
1. Zoom meeting 09.50
2. Ex.4-9, p.19
3. Ex.3, p.15 (Workbook)

05.10.2022
Тема. Великобританія
1. Zoom meeting 09.00
2. Ex.1-3, p.18
3. Ex.1,2, p.15 (Workbook)

04.10.2022
Тема. Дієслово "be" та короткі відповіді
1. Zoom meeting 10.40
2. p.17
3. Ex.1-4, p.15 (Workbook)

30.09.2022
Тема. Вираження емоцій
1. Zoom meeting 09.50
2. Ex.1-4, p.16
3. Ex.1-4, p.14 (Workbook)

28.09.2022
Тема. Перегляд відеосюжету
1. Zoom meeting 09.00

27.09.2022
Тема. Вираження належності
1. Zoom meeting 10.40
2. Ex.1-5, p.15
3. Ex.1-4, p.13 (Workbook)

23.09.2022
Тема. Моя сім'я
1. Zoom meeting 09.50
2. Ex.1-3, p.14
3. Ex.1-6, p.12 (Workbook)

21.09.2022
Тема. Країни і національності
1. Zoom meeting 09.00
2. p.13
3. p.11 (Workbook)

20.09.2022
Тема. Країни і національності
1. Zoom meeting 10.40
2. Ex.1-3,p.12
3. Ex.1-5, p.10 (Workbook)

16.09.2022
Тема. Присвійні займенники
1. Zoom meeting 09.50
2. Ex.1-7,p.11
3. Ex.1-4, p.9 (Workbook)

14.09.2022
Тема. Учень та його оточення
1. Zoom meeting 09.00
2. Ex.1-5,p.10
3. Ex.1-5 p.8 (Workbook)


13.09.2022
Тема. Учень та його оточення
1. Zoom meeting 10.40
2. p.9
3. Ex.2, p.6, p.7 (Workbook)

09.09.2022
Тема. Повторення. Класна кімната. Кольори.
1. Zoom meeting 09.50
2. p.8
3. Ex.7,8,1, p.6 (Workbook)


07.09.2022
Тема. Повторення. Дні тижня. Числівники.
1. Zoom meeting 09.00
2. Ex.5-8, p.7

06.09.2022
Тема. Повторення. Алфавіт. Числівники.
1. Zoom meeting 11.30
2. Ex.1-4, p.6

02.09.2022
Тема. Учень та його оточення
1. Актуалізація опорних знань







2021 - 2022 н.р.

15.06.2022
Тема. Розучування пісні
1. Урок можна переглянути за посиланням
https://www.youtube.com/watch?v=NM72Qrdht-o
2. Підручник і робочий зошит, с.80


13.06.2022
Тема. Питальне слово "Why"
1. Урок можна переглянути за посиланням
https://www.youtube.com/watch?v=yJrp5ce_2Ho
2. Підручник і робочий зошит, с.79


10.06.2022
Тема. Вихідні
1. Урок можна переглянути за посиланням
https://www.youtube.com/watch?v=JWKhpLZ8PCg
2. Підручник і робочий зошит, с.78


08.06.2022
Тема. У зоопарку
1. Урок можна переглянути за посиланням
https://www.youtube.com/watch?v=PoWRQXAZxZ0
2. Підручник і робочий зошит, с.77


06.06.2022
Тема. Повторення
1. Урок можна переглянути за посиланням
https://www.youtube.com/watch?v=JVzRMgS1Kis
2. Підручник і робочий зошит, с.76

03.06.2022
Тема. Ілюстроване оповідання
1. Урок можна переглянути за посиланням
https://www.youtube.com/watch?v=FwSNk98kct4
2. Підручник і робочий зошит, с.75

01.06.2022
Тема. Ілюстроване оповідання
1. Урок можна переглянути за посиланням
https://www.youtube.com/watch?v=bqSrvoMut5I
2. Підручник і робочий зошит, с.74

30.05.2022
Тема. Найвищий ступінь порівняння прикметників
1. Zoom meeting, 10.45
2. Урок можна переглянути за посиланням
https://www.youtube.com/watch?v=h7oQkpYF2Go
3. Підручник і робочий зошит, с.73

27.05.2022
Тема. Життя та поведінка тварин
1. Урок можна переглянути за посиланням
https://www.youtube.com/watch?v=FhbUMpewZ8k
2. Підручник і робочий зошит, с.72
 
24.05.2022
Тема. Ступені порівняння прикметників
1. Zoom meeting, 10.45
2. Урок можна переглянути за посиланням
3. Підручник і робочий зошит, с.71


23.05.2022
Тема. Тварини та їх малеча
1. Урок можна переглянути за посиланням
2. Підручник і робочий зошит, с.70


20.05.2022
Тема. Повторення
1. Урок можна переглянути за посиланням
2. Підручник, с.94

3. Перевір себе.



17.05.2022
Тема. Здоровий спосіб життя
1. Zoom meeting, 10.45
2. Урок можна переглянути за посиланням
3. Підручник і робочий зошит, с.69



16.05.2022
Тема. Здоровий спосіб життя
1. Урок можна переглянути за посиланням
2. Підручник і робочий зошит, с.68


13.05.2022
Тема. Ілюстроване оповідання
1. Урок можна переглянути за посиланням
2. Підручник і робочий зошит, с.67


11.05.2022
Тема. Ілюстроване оповідання
1. Урок можна переглянути за посиланням
2. Підручник і робочий зошит, с.66

09.05.2022
Тема. Вираження бажанняя
1. Урок можна переглянути за посиланням
2. Підручник і робочий зошит, с.65


06.05.2022
Тема. Спорт
1. Урок можна переглянути за посиланням
2. Підручник і робочий зошит, с.64


04.05.2022
Тема. Спорт
1. Урок можна переглянути за посиланням
2. Підручник і робочий зошит, с.63



03.05.2022
Тема. Спорт
1. Zoom meeting, 09.35
2. Урок можна переглянути за посиланням
3. Підручник і робочий зошит, с.62



28.04.2022
Тема. Повторення
1. Zoom meeting, 09.35
2. Урок можна переглянути за посиланням
3. Підручник і робочий зошит, с.60


27.04.2022
Тема. Контроль знань
1. Урок можна переглянути за посиланням


22.04.2022
Тема. День Землі
1. Урок можна переглянути за посиланням
2. Підручник і робочий зошит, с.93


20.04.2022
Тема. Подорож
1. Урок можна переглянути за посиланням
2. Підручник і робочий зошит, с.59


18.04.2022
Тема. Улюблене місце
1. Урок можна переглянути за посиланням
2. Підручник і робочий зошит, с.58




15.04.2022
Тема. Ілюстроване оповідання
1. Урок можна переглянути за посиланням
2. Підручник і робочий зошит, с.57




13.04.2022
Тема. Ілюстроване оповідання
1. Урок можна переглянути за посиланням
2. Підручник і робочий зошит, с.56


11.04.2022
Тема. Минулий неозначений час
1. Урок можна переглянути за посиланням
2. Підручник і робочий зошит, с.55


08.04.2022
Тема. Сполучники
1. Урок можна переглянути за посиланням
2. Підручник і робочий зошит, с.54



06.04.2022
Тема. Слова-зв'язки
1. Урок можна переглянути за посиланням
2. Підручник і робочий зошит, с.53


04.04.2022
Тема. Природні об'єкти
1. Урок можна переглянути за посиланням
2. Підручник і робочий зошит, с.52




30.03.2022
01.04.2022
Тема. Столиці України та Великобританії
1. Урок можна переглянути за посиланням
2. Підручник і робочий зошит, с.51



28.03.2022
Тема. Столиці України та Великобританії
1. Урок можна переглянути за посиланням
2. Підручник і робочий зошит, с.50




25.03.2022
Тема. Розвиток навичок читання
1. Урок можна переглянути за посиланням
2. Підручник і робочий зошит, с.49




23.03.2022
Тема. Розвиток навичок читання
1. Урок можна переглянути за посиланням
2. Підручник і робочий зошит, с.48




21.03.2022
Тема. Подорож
1. Урок можна переглянути за посиланням
2. Підручник і робочий зошит, с.47


18.02.2022
Тема. Минулий неозначений час
1. Урок можна переглянути за посиланням
2. Підручник і робочий зошит, с.45




16.02.2022
Тема. Країни та прапори
1. Zoom meeting, 11.15
2. Урок можна переглянути за посиланням
3. Підручник і робочий зошит, с.44
4. Draw the flag and write the name of the country into your vocabulary.
                e.g.     Turkey

                                                              



14.02.2022
Тема. Повторення
1. Zoom meeting, 10.30
2. Test. Listening
3. Підручник, c.100 і робочий зошит, с.43

11.02.2022
Тема. Контроль знань
1. Завдання у Google Classroom
Відповідь у зошиті сфотографуйте і відправте у Google Classroom.


09.02.2022
Тема. Відпочинок
1. Zoom meeting, 11.15
2. Урок можна переглянути за посиланням
3. Підручник і робочий зошит, с.43


07.02.2022
Тема. Шкільні оголошення
1. Zoom meeting, 10.30
2. Урок можна переглянути за посиланням
3. Підручник і робочий зошит, с.42
4. Ex.3, p.42. Write a notice for your school board.




04.02.2022
Тема. Розвиток навичок читання
1. Урок можна переглянути за посиланням (перегляньте з 12.09 хв.  до 16.17 хв.)
https://www.youtube.com/watch?v=2c6HfG2ev-k  і виконайте завдання.
2. Робочий зошит, с.91https://www.youtube.com/watch?v=AG03BNLXwX4

02.02.2022
Тема. Розвиток навичок читання
1. Zoom session, 11.15
2. Урок можна переглянути за посиланням
3. Підручник і робочий зошит, с.41



31.01.2022
Тема. Розвиток навичок читання
1. Zoom session, 10.30
2. Урок можна переглянути за посиланням
3. Підручник і робочий зошит, с.40


17.11.2021
 Тема. Повторення
1. Zoom session, 11.15
2. Підручник і робочий зошит, с.24
3. Урок можна переглянути за посиланням



15.11.2021
Тема. Розвиток навичок читання
1. Zoom session, 10.30
2. Підручник і робочий зошит, с.23
3. Урок можна переглянути за посиланням
4. Reading time, p.89 (друкований зошит)



12.11.2021
Тема. Розвиток навичок читання
1. Опрацюйте урок за посиланням
2. Підручник і робочий зошит, с.22



10.11.2021
Тема. Прийменники місця
1. Zoom session, 11.15
2. Підручник і робочий зошит, с.21
3. Grammar focus 2, p.107, Ex.1. Записати речення у зошит, вставлені слова підкерслити.
4. Урок можна переглянути за посиланням

08.11.2021
Тема. Будівлі  у місті.
1. Zoom session, 10.30
2. Підручник і робочий зошит, с.20
3. Перевірте правильність виконання завдання за 05.11
Впр.1
1-supermarket, 2-map, 3-pet shop, 4-toy shop, 6-bus station, 7-bookshop, 8-sports centre
Впр.2
2-sports centre, 3-bookshop, 4-bus station, 5-map, 6-pet shop, 7-toy shop, 8-supermarket
4. Урок можна переглянути за посиланням 


05.11.2021
Тема. Будівлі  у місті
1. Виконати вправи у зошит.
2. Впр.1. Знайдіть слова у кросворді і підпишіть малюнки.
        e.g. 5- market square
3. Впр.2. Прочитайте, відгадайте слово і запишіть його.
       e.g. 1- market square



03.11.2021
Тема. Прийменники місця
1. Zoom meeting, 11.15
2. Підручник і робочий зошит, с.19

01.11.2021
Тема. Місто
1. Zoom meeting, 10.30
2. Підручник і робочий зошит, с.18


29.10.2021
Тема. Контроль знань
1. Завдання виконати у зошит.
2. Впр.1 - доповнити слова, прочитати речення і записати відповідне слово.
       e.g. towel, 6-towel
3. Впр.2 - вибрати 1 слово із трьох запропонованих і записати у пропуск.
       e.g. 1-often


27.10.2021
Тема. Здоровий спосіб життя
1. Zoom meeting, 11.00
2. Підручник і робочий зошит, с.17
3. Створити інфографіку за однією із тем впр.1, с.16 (2,4,5) і планом впр.5,с.17.

25.10.2021
Тема. Гігієна учня
1. Zoom meeting, 10.30
2. Підручник і робочий зошит, с.16

08.10.2021
Тема. На пікніку
1. Впр.2,с.15. Прочитайте і оберіть правильну відповідь.
2. Впр.3,с.15. Прочитайте речення. Хто це сказав?
3. Впр.4,с.15. Прослухайте і повторіть.  (диск 1, №22)
       Друкований зошит
4. Впр.2,с.14. Запишіть речення, використовуючи подані вирази.
  • Let's - давайте
  • We can - ми можемо

06.10.2021
Тема. На пікніку
1. Впр.1, с.14. Прослухайте оповідання. (диск 1, №21)
Прочитайте оповідання і усно дайте відповіді на запитання:
  • Where do they take Buster? 
  • Why?
  • What does Buster need to eat?
  • Who gets there first?
Key: 1) to an old man in a hut, 2) he can help, 3) a golden apple, 4) Zelda and Horax
      Друкований зошит
3. Впр.1,с.14. Запишіть речення.

04.10.2021
Тема. Прислівники частотності
1. Впр.1,с.13. Прочитати, прослухати, назвати правильну відповідь (диск 1, №18)
2. Впр.2,с. 13. Прослухати і повторити (диск 1, №19)
  • How often - як часто
       Друкований зошит
3. Впр.2,с.13. Поставити слова у правильному порядку і записати речення.

01.10.2021
Тема. Прислівники частотності
1. Впр.3,с.12. Скласти і записати речення.
e.g. 1. On Thursday at ten I feed my cat.
     Друкований зошит
2. Впр.2,с.12. Скласти пісеньку про себе.
e.g. On Monday at nine, I ride a bike. 

2020 - 2021 н.р.
01.04.2021
Тема. У лікарні
1. Read and complete. / Прочитайте і заповніть пропуски.
 Words to choose from / Слова:
computer games, strong, football, apples, water, chocolate, dentist, skateboard, toothache, chicken, happy, tired, doctor.



30.03.2021
Тема. У лікарні
1. Zoom meeting, 11.20 (с.67)
2. Впр.1-3, с.67 (друкований зошит)

29.03.2021
Тема. У лікарні
1. Zoom meeting, 10.30 (с.66-67)
2. Впр.1-3, с.66 (друкований зошит)

25.03.2021
Тема. Минулий час
1. Впр.6. Прочитайте текст. За прикладом напишіть про свою сім'ю.


23.03.2021
Тема. Минулий час
1. Впр.4. Вставте слова was або were. (Приклад: 1- was)
2. Впр.5. Складіть і запишіть у зошит 4-6 речень про себе і свою сім'ю.
    (Наприклад: My mum was at home last weekend.)


22.03.2021
Тема. Минулий час
1. Впр.1. Прочитайте, перепишіть у зошит, у пропуски запишіть імена.
2. Впр.2. Прочитайте. Поєднайте речння і малюнок. (Приклад: 1- d)




16.03.2021
Тема. Чим я займався протягом тижня
1. Прослухайте урок за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=X9nE07vFc84


18.03.2021
Тема. Пригоди Чока
1. Прослухайте урок за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=YGC8yyAhMC0



15.03.2021
Тема. Чим я займався вчора
1. Прослухайте урок за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=GAOJAanvdOY



16.02.2021
Тема. Місто
1. Прочитайте слова.
- park - [  pa:k  ] - парк
- pool -  [ pu:l ] - басейн
- cinema -   [ 'sinema ] - кінотеатр
- train station -   [ trein 'stein] - вокзал
- market -  [ 'ma:k ǝt ] - базар
- restaurant - [ 'restra:n  ] - ресторан
2. Впр.1,с.55. Розгляньте малюнки. Як називаються місця на малюнках? Прочитайте, що говорять діти і поєднайте речення з малюнками. Прослухайте і перевірте. (диск 3, №7) https://publishing.linguist.ua/quickminds3/cd3/
3. Впр.2,с.55. Послухайте і повторіть. (диск 3, №8)

31.12.2020
Тема. Узагальнююче повторення
1. Повторіть лексику з теми "The Haunted House" за посиланням

15.12.2020
Тема. Звороти there is/ there are1. Перегляньте відео. https://www.youtube.com/watch?v=ZjhOgnROluo
Речення починаємо There is , якщо називаємо один предмет, речення починаємо There are, якщо називаємо декілька предметів.
2. Перегляньте відео. https://www.youtube.com/watch?v=lZW5ay60y2k
3. Впр.1,с.39. Розгляньте малюнок, прослухайте, повторіть, прочитайте і усно дайте відповіді на запитання.
4. Впр.2,с.39. Послухайте, повторіть, прочитайте.
5. Впр.3,с.39. Усно складіть запитання і дайте відповіді.

14.12.2020
Тема. Розучування пісні
1) Намалюйте у зошит тварин: lizard, crocodile, bat, snake, cat, tiger.
2) Впр.1,с.38. Послухайте і заспівайет пісеньку. с
3) Впр.2,с.38. Розгляньте малюнки, дайте відповіді на запитання.
  Друкований зошит
4) Впр.1,с.38. Прочитайте слова пісеньки і намалюйте тваринок у відповідних кімнатах.


22.10.2020
Тема. День народження
1) Впр.1,с.19. Розглянь малюнки. Що роблять діти? Прочитай назви місяців у рамочці. Прослухай запис і скажи, коли діти святкують день народження.   https://publishing.linguist.ua/quickminds3/cd1/ (диск 1, №28)
2) Впр.2,с.19. Прослухай запис і повтори. https://publishing.linguist.ua/quickminds3/cd1/
(диск 1, №29). Зверни увагу, коли ми говоримо, у якому місяці, то вживаємо сполучник in: in May.
3) Cкажи, коли у тебе день народження, за прикладом.
                          e.g.     -My birthday is in (November).
4) Згадай, як сказати, кому належить предмет:
- my - мій
- your - твій, ваш
- her - її
- his - його
- our - наш
- their - їхнній
           Друкований зошит
5) Впр.2,с.19. Поєднайте речення з малюнками.
Key: 2b, 3f, 4c, 5d, 6a
6) Пограйте в гру "Spinning", тема 2.Birthdays


05.10.2020
Тема. Вільний час
1) Покажіть такі дії: play tennis, play football, swim, dance, sing, skip.
2) Впр.1,с.12. Розгляньте малюнки. Чим займаються діти? (зайняті - busy). Послухайте пісню. https://publishing.linguist.ua/quickminds3/cd1/ (диск 1, №17) або Song http://activities.quickmindsapps.es/Games%203/index.html?SCB/0/0
3) Впр.2,с.12. Прослухайте пісню ще раз. Читайте і показуйте відповідні малюнки. Розкажіть, що діти роблять у різні дні тижня. 
e.g. On Mondays they go swimmimg.
4) Пограйте в гру "Catching waves"
          Друкований зошит:
5) Впр.1,с.12. Прочитайте пісню у підручнику, позначте відповідний малюнок. Потім доповніть речення.
Key: 2- play computer games
         3-play football
         4-play hide-and-sick
6) Впр.2,с.12. Складіть пісеньку про себе і намалюйте малюнок.

01.10.2020
Тема. Вільний час
2) Усно складіть речення за зразком, використовуючи вирази у таблиці.
 Monday             dance
 Saturday            go swimmimg
 Wednesday        ride a rollercoaster
 Sunday              play football
 Tuesday             listen to music
 Thursday           ride a bike
 Friday                play computer games
e.g. Saturday. I listen to music.
3) Впр.1,с.11. Розгляньте малюнки. Чим займаються діти? (play tennis, play football).  Прочитайте діалог, спробуйте відгадати відповідь. Прослухайе запис і первірте правильність відповідей. https://publishing.linguist.ua/quickminds3/cd1/(диск 1, №14)
4) Послухайте і повторіть. https://publishing.linguist.ua/quickminds3/cd1/(диск 1, №15)
-I go swimming on Mondays. - So do I.  (так говоримо, якщо ви теж так робите)
-I play football on Saturdays. - I don't.  (так говоримо, якщо ви так не робите)
                                       Друкований зошит:
5) Впр.1,с.11. Послухайте і позначте правильну відповідь. 
(диск 1, №16) https://publishing.linguist.ua/quickminds3/cd1/Перевірте за ключем.
Key: 2-Bob: play computer games (2nd picture)
         3-Kate: ride my horse (1st picture)
         4-Tim: go swimming (3rd picture)
6) Впр.2,с.11. Складіть речення, поставивши слова у правильрому порядку.
Key: 2-I play football on Fridays. 3-I fly my kite on Sundays. 4-I ride my horse on Tuesdays. 5-I ride my bike on Wednesdays.


28.09.2020    
Тема. Дні тижня
1) Впр.1,с.10. Розгляньте малюнок. Прослухайе запис і повторіть слова.
2) Розгляньте закодоване посилання внизу сторінки. Що це може бути? Скоро дізнаємося.
3) Впр.2,с.10. Назвіть день тижня, який буде наступним після:
Sunday, Wednesday, Monday, Thursday, Saturday, Friday, Tuesday
  Назвіть день тижня, який буде перед:
Sunday, Wednesday, Monday, Thursday, Saturday, Friday, Tuesday
4) Співайте пісеньку разом.



                                   Друкований зошит:
5) Впр.1,с.10. Напишіть назви днів тижня.
6) Впр.2,с.10. Дайте відповіді на запитання. Перевірте за ключем.
Key: 1-Friday, Sunday
         2-Tuesday
         3-Thursday, Saturday
         4-Wednesday




                      2019 - 2020 н.р.
Підручник "Quick Minds, 2" 
06.04.2020
Тема. У селі
1) Впр.1,с.66. Розгляньте малюнки і скажіть, хто допоміг дітям. Прослухайте запис (2-3 рази) і повторіть за диктором. (диск 3, №28)
                         Друкований зошит:
2) Впр.1,с.66. Послухайте запис і позначте, хто з персонажів говорив. (диск 3, №29)
3) Впр.2,с.66. Розгляньте малюнки з оповідання, прочитайте речення і виберіть правильне слово.
4) Впр.3,с.66. Розгляньте малюнки і поєднайте їх з реченнями.
5) Online: story animation:
http://activities.quickmindsapps.es/Games%202/index.html?SCB/0/0 
6) .Перевірте себе за ключем:
-впр.1,с.66 (1-№2, 2-№2, 3-№1)
-впр.2,с.66 (2-see, 3-come, 4-rabbit)
-впр.3,с.66 (1-I don’t know. 2-Come with me. 3-Yipee!)
7) Список аудіофайлів за посиланням: 

08.04.2020
Тема. У селі
1) Прослухати ще раз оповідання.
2)  Впр.2,с.67. Розгляньте малюнок і прочитайте речення. Виберіть речення, яке відповідає малюнку.
3)   Впр.3,с.67. Прочитайте речення: [wƐƏz ðƏ leik]? І назвіть персонажа, який це сказав.
4) Впр.4,с.67. Послухайте, повторіть за диктором, прочитайте. (диск 3, №30)
5)  Перевірте себе за ключем:
-впр.2,с.67 (№2)
-впр.3,с.67 (мал.1, Misty)
                              Друкований зошит:
6) Впр.1,с.67. Розгляньте малюнки, позначте той, де попросили про допомогу.
7) Впр.2,с.67. Прослухайте запис, запишіть слова у  два стовпчики: 1 стовпчик-слова, які містять звук [z], 2 стовпчик-слова, які містять звук [s] (диск 3, №31)
8) Впр.3,с.67. Прослухайте запис, повторіть слова, перевірте відповіді у впр.2 (диск 3, №32)
 9) Список аудіофайлів за посиланням:
      http://www.publishing.linguist.ua/quickminds2/cd3/   

Інклюзивне навчання:

1) Впр.1,с.66. Розгляньте малюнки і скажіть, хто допоміг дітям. Прослухайте запис (2-3 рази) і повторіть за диктором. (диск 3, №28)
3) Впр.4,с.67. Послухайте, повторіть за диктором, прочитайте. (диск 3, №30)

       10.04.2020
     Тема. Групи тварин
     1)  Пригадайте, яких ви знаєте тварин. Чи однакові вони? Чим вони відрізняються? (напр.,деякі мать хутро, деякі – піря)
     2)  Впр.1,с.68. Прослухайте текст про групи тварин, очима слідкуйте за текстом у підручнику (диск 3, №33)
     3) Впр.2,с.68. Розгляньте малюнки і оберіть характерну рису, яка підходить кожній тварині (слова впр.1)
     4)Впр.3,с.68. Розгляньте малюнок і подумайте, що спільного між тваринами. Так, усі вони (ссавці, рептилії, риби) мають хребет – backbone.
                           Друкований зошит:
     5)  Впр.1,с.68. Поєднайте слова і малюнки.
     6) Впр.2,с.68. Прочитайте речення і напишіть слова.
     7) Перевірте себе за ключем:
-       -впр.2,с.68 (2-mammals, 3-birds, 4-fish)
     8) Список аудіофайлів за посиланням:
      9. Підбірка всіх пісень з текстами з ютуба до підручника
         https://www.youtube.com/playlist?list=PLk5_KRHza8nbjje3_esbIXpL0sCAIMrli  

        Інклюзивне навчання:
1) Пригадайте, яких ви знаєте тварин. Чи однакові вони? Чим вони відрізняються? (напр.,деякі мать хутро, деякі – піря)
     2) Впр.1,с.68. Прослухайте текст про групи тварин, очима слідкуйте за текстом у підручнику (диск 3, №33)
     3) Впр.1,с.68. Поєднайте слова і малюнки. (друкований зошит)
        
               13.04.2020
        Тема. Групи тварин
1    1) Впр.4,с.69. Пригадайти, яких тварин ви знаєте, і назвіть групи, до яких вони відносяться.
          Key: cow-mammals, duck-birds, lizard-reptiles, fish-fish.
                                           Друкований зошит:
      2) Впр.1,с.69. Розшифруйте за кодом слова.
         Key: 2-zebra, 2-crocodile, 4-lizard
      3) Впр.2,с.69. Підпишіть малюнки, прочитайте слова і поєднайте малюнок з назвою групи тварин.
         Key: 2 fish-fish,3 zebra-mammal, 3 crocodile-amphibian 
         
              15.04.2020
        Тема. Парк розваг
       1) Впр.1,с.70. Розгляньте малюнок, прослухайте запис декілька раз. Слухайте і показуйте слова, які чуєте, повторюйте за диктором. (диск 3, №34)

  •     ride a rollercoaster - кататися на американських горках
  •     ride a horse - кататися на коні
  •     buy chips - купити чіпси
  •     drink lemonade - пити лимонад
  •     throw a ball - кидати м'яч
  •     eat a burger - їсти бургер

       2) Впр.2,с.70. Прослухайте запис. Робіть паузу після кожного рядка і повторюйте. (диск 3, №35)
                            Eat a burger, throw a ball,
                            Win a prize, that's not all.
                            Buy some chips, drink lemonade.
                            Ride a horse. Oh, this is great.
                            Rollercoaster, everyone.
                            At the fair. Let's have some fun!
      3) За допомогою жестів і міміки покажть батькам вирази впр.1 і назвіть, що ви робите.
                                   Друкований зошит:
       4) Впр.1,с.70. Розгляньте малюнок, прочитайт вирази, поєднайте їх з людьми на малюнках.   
       5) Впр.2,с.70. Знайдіть і обведіть слово.
          Key: buy chips, win a prize, ride a horse, eat a burger, ride a rollercoaster, throw a ball

       6) Online: spinning game 
        http://activities.quickmindsapps.es/Games%202/index.html?SCB/0/0
                   
        7) Список аудіофайлів за посиланням:
        https://publishing.linguist.ua/quickminds2/cd3/   
8      8) Відеоурок:
        https://www.youtube.com/watch?v=jxcJjoYXGGQ&list=PL00aRws0iIVua70CfyNrTvuTAixlcgk00&index=2&t=0s

        Інклюзивне навчання:   
        1) Впр.1,с.70. Розгляньте малюнок, прослухайте запис декілька раз. Слухайте і показуйте слова, які чуєте, повторюйте за диктором. (диск 3, №34)
        2) За допомогою жестів і міміки покажть батькам вирази впр.1 і назвіть, що ви робите.

              
                 17.04.2020
        Тема. Парк розваг
       1) Повторіть слова (диск 3, №34)
       2) Розгляньте малюнок.
 

 -I'd like to eat a burger.  

       Якщо ви говорите про свої бажання, то речення починаємо так:

          I'd like .....[aid laik]  або I want.... [ai wont]

       3) Впр.1,с.71. Розгляньте малюнки. Напишіть у зошит цифри 1-4. Поєднайте малюнки і запишіть у зошит вирази із вправи за зразком:

        e.g. 1b - buy a burger

      4) Впр.2,с.71. Прослухайте запис. Робіть паузи і повторюйте.(диск 3, №36)

      5) Впр.3,с.71. Прочитайте зразок. Усно складіть речення, використовуючи вирази впр.1,с.70.

        e.g. I'd like to win a prize.

                           Друкований зошит:

      6) Впр.1,с.71. Позначте v, якщо малюнок відповідає реченню, або  х, якщо не відповідає змісту.

          Key: 2,3,4 - V, 4,5 - X

      7) Online: catching clouds game 


      8) Список аудіофайлів за посиланням:

9    9) Відеоурок:

       Інклюзивне навчання:
      1) Повторіть слова (диск 3, №34)
      2) Впр.2,с.71. Прослухайте запис. Робіть паузи і повторюйте.(диск 3, №36)
      3) Впр.1,с.71. Позначте v, якщо малюнок відповідає реченню, або  х, якщо не відповідає змісту.
          Key: 2,3,4 - V, 4,5 - X

      
      22.04.2020
      Тема. Парк розваг
      1) Відгадайте словосполучення і запишіть у зошит.
            -  dire a toreorllcasree
            -  inw a zrpei
            -  ider a osreh
            -  aet a reubrg 
            -  ybu spich
            -  kidrn nmoleead
            -  wothr a llab
      Перевірте відповіді на с.70 підручника
      2) Впр.1,с.72. Розгляньте малюнок. Опрацюйте нові слова:
          -  touch the sky - торкнутися неба
          -  everywhere - скрізь
          -  hold my hand - тримати мою руку
      Послухайте пісню. Після кожного рядка зробіть паузу, повторіть.(диск 3, №37)
            

      3) Впр.2,с.72.Розгляньте малюнок. Запишіть у зошит у стовбчик цифри 1-5. Послухайте пісню ще раз (диск 3, №37і поставте літери у порядку, відповідно змісту пісні.
            Key: 1d, 2e, 3b, 4c, 5a
                        Друкований зошит:
       4) Впр.1,с.72. Прочитайте речення. Поєднайте речення, що римуються.
           Key: 2a, 3d, 4b
       5) Впр.2,с.72. Розгляньте малюнки. Доповніть речення словами, що римуються (1-2, 3-4). Слова запишіть.
            Key: 2 boat, 3 prize, 4 mice
       6) Список аудіофайлів за посиланням:

            Інклюзивне навчання:
       1) Впр.1,с.72. Розгляньте малюнок. Опрацюйте нові слова:
          -  touch the sky - торкнутися неба
          -  everywhere - скрізь
          -  hold my hand - тримати мою руку
      Послухайте пісню. Після кожного рядка зробіть паузу, повторіть.(диск 3, №37)
       2) Впр.1,с.72. Прочитайте речення. Поєднайте речення, що римуються. (  Друкований зошит)
           Key: 2a, 3d, 4b
  

      24.04.2020
      Тема. Повторення
      1) Запишіть слова у правильному порядку, щоб утворити запитання. Прочитайте речення.
            1.   flying you a kite Are?
            2.  cows  have many legs How  got?  
            3.  Do my like  new you T-shirt?
            Key:  1. Are you flying a kite?
                 2. How many legs have cows got?    
                 3. Do you like my new T-shirt?
       2) Впр.1,с.73. Прочитайте речення. Запишіть у зошит у стовпчик цифри 1-9. Поєднайте запитання (цифри) і відповіді (букви).
           Послухайте запис (диск 3, №39), щоб перевірити відповіді.
               Друкований зошит:
       3) Впр.1,с.73. Прочитайте запитання і виберіть правильну відповідь (обвести у коло)
            Key: 1a, 2c, 3b, 4a, 5b, 6a, 7c, 8c
       4) Впр.2,с.73. Зафарбуйте відповіді впр.1 у таблиці (напр. 1а - w) і прочитайте вираз.
       5) Список аудіофайлів за посиланням:

           Інклюзивне навчання:   
       1) Впр.1,с.73. Прочитайте речення. Запишіть у зошит у стовпчик цифри 1-9. Поєднайте запитання (цифри) і відповіді (букви).
           Послухайте запис (диск 3, №39), щоб перевірити відповіді.
      2) Впр.1,с.73. Прочитайте запитання і виберіть правильну відповідь (обвести у коло)
            Key: 1a, 2c, 3b, 4a, 5b, 6a, 7c, 8c
      
       27.04.2020

      Тема. Парк розваг    
       1) Згадайте попередню історію друзів (с.66). Хто їм допоміг?       
       2) Впр.1,с.74. Розгляньте епізод 1. Що є у дітей? Опрацюйте слова:
  •     bad - поганий
  •     sweet - солодкий
      Розгляньте малюнки, послухайте оповідання і скажіть, навіщо продавцю ящик з гарними яблуками (a box of good apples) і ящик з поганими яблками (a box of bad apples). Слухайте, робіть паузи, повторюйте. (диск 3, №40)   
             Друкований зошит:
       3) Впр.1,с.74. Послухайте і позначте персонажа, який говорить. (диск 3, №41
          Key: 1-2nd picture, 2-2nd picture, 3-1st picture
       4) Впр.2,с.74. Розгляньте малюнок впр.1 підручника і знайдіть, в якому епізоді є черв'ячок (worm)
          Key: 2-4, 3-7, 4-8
       5) Впр.3,с.74. Прочитайте речення і поєднайте їх з малюнками.
               http://tinyurl.com/yaj9cnkw 
         Key: 1.What can we do? 2.We know what we can do. 3.Well done!
       6) Online story animation
        7Список аудіофайлів за посиланням:
          https://publishing.linguist.ua/quickminds2/cd3/   
       8) Відеоурок:  https://www.youtube.com/watch?v=Lf1NaGkN2zg
   
         29.04.2020
      Тема. Парк розваг    
      1) Ще раз прослухайте оповідання  (диск 3, №40
      2) Впр.2,с.75. Прочитайте речення1. У якому епізоді чоловік сказав це? (6). Прочитайте речення 2-4 і визначте, хто це сказав.
        Key: 2Flash, 3Thunder, 4Misty
      3) Впр.3,с.75. Прочитайте: wall [wol ], what [ wot]
      Хто сказав: What can we do? (Whisper)
      4) Послухайте пісеньку, повторіть звук [W]

        
      4) Впр.4,с.75. Послухайте і повторіть.  (диск 3, №42
                           w-w-w
          Where's the watermelon, Wally?
          Where's the watermelon, Wally?
             Друкований зошит:
      5) Впр.1,с.75. Розгляньте малюнок. Хто поводиться чесно? Позначте.
      5) Впр.2,с.75. Послухайте, повторіть, покжіть малюнок і назвіть в кінці цифру.(диск 3, №43) :
                 Whisper, watermelon, window, white, wall, witch, water
      6) Впр.3,с.75. Послухайте ще раз і повторіть слова. (диск 3, №43
      7Список аудіофайлів за посиланням:
            Інклюзивне навчання:
        1) Ще раз прослухайте оповідання  (диск 3, №40
        2) Впр.2,с.75. Прочитайте речення1. У якому епізоді чоловік сказав це? (6). Прочитайте речення 2-4 і визначте, хто це сказав.
        Key: 2Flash, 3Thunder, 4Misty
        3) Впр.3,с.75. Прочитайте: wall [wol ], what [ wot]
      Хто сказав: What can we do? (Whisper)
       4Впр.1,с.75. Розгляньте малюнок. Хто поводиться чесно? Позначте.

           04.05.2020
      Тема. Парк розваг    
      1) Повторіть, чим діти займаються у парку розваг (с.70).
      2) Впр.1,с.76. Розгляньте малюнки і прочитайте речення. Скажіть "Yes", якщо зміст малюнка і речення співпадають, або "No", якщо не співпадають.
        Key: 3,4-yes, 2,5,6-no
           Друкований зошит:
      3) Впр.1,с.76. Розгляньте малюнок, прочитайте речення.  Напишіть  "Yes", якщо зміст малюнка і речення співпадають, або "No", якщо не співпадають.
        Key: 4-yes, 2,3,5,6-no
     4) Відеоурок: 
     
         06.05.2020
      Тема. Парк розваг
      1) Покажіть мімікою, чим можна займатися у парку розваг (с.70)    
      2) Впр.1, с.77. Закрийте очі, послухайте запис. Уявіть, що там відбувається і намалюйте у зошит. (диск 3, №44
                  Друкований зошит:
      3) Впр.1, с.77. Прослухайте запис і рокажіть мімікою дії. (диск 3, №45
            1. You are at the fairground. (Ти на ярмарку.)
            2. Ask for an icecream. (Попроси морозиво.)
            3. Give the money to the man. (Дай чоловіку гроші.)
            4. Start eating the ice cream. (Починай їсти морозиво.)
            5. Oh no! A ball hits your ice cream. (О ні! М'яч попав у твоє морозиво.)
6          6. Your ice cream is on the ground. (Твоє морозиво на землі.)         
      4) Впр.1, с.77. Ще раз послухайте запис і пронумеруйте малюнки у порядку речень. (диск 3, №45)
               Key: a4, b3,c1, d2, e6, f5   
      5Список аудіофайлів за посиланням:
                 Інклюзивне навчання:
     1) Покажіть мімікою, чим можна займатися у парку розваг (с.70)  
     2Впр.1, с.77. Прослухайте запис і рокажіть мімікою дії. (диск 3, №45
            1. You are at the fairground. (Ти на ярмарку.)
            2. Ask for an icecream. (Попроси морозиво.)
            3. Give the money to the man. (Дай чоловіку гроші.)
            4. Start eating the ice cream. (Починай їсти морозиво.)
            5. Oh no! A ball hits youe ice cream. (О ні! М'яч попав у твоє морозиво.)
6          6. Your ice cream is on the ground. (Твоє морозиво на землі.)  

          08.05.2020
      Тема. Числівники. Сім'я
        1) Перегляньте урок за посиланням (підручик с.95)
        2) Тестові завдання (за бажанням)
               Інклюзивне навчання: 
        1) Перегляньте урок за посиланням (підручик с.95)
   
         13.05.2020
      Тема. Повторення
        1) Перегляньте урок за посиланням (підручник с.104, зошит с.95)
        
         15.05.2020
      Тема. На пляжі
       1) Подумайте, які слова у вас асоціюються із словом HOLIDAY (відпочинок)
       2) Впр.1,с.78. Розгляньте малюнок. Кого ви бачите? (Super Friends, children) Де вони? (at the beach). Прослухай те запис і показуйте малюнки, коли чуєте слова:
       swim in the sea - плавати у морі
       paint a picture - малювати картину
       eat an ice cream - їсти морозиво
       catch a fish - ловити рибу
       take a photo - фотографувати
       listen to music - слухати музику
       look for shells - шукати мушлі
       make a sandcastle - будувати піщаний замок
       (диск 3, №46
     Thunder: Look at the hill.
     Flash: We can have a race.
     Thunder: OK.
     Now say the words.
      1 swim in the sea, 2 paint a picture, 3 eat an ice cream, 4 catch a fish, 5 take a photo, 6 listen to music, 7 look for shells, 8 make a sandcastle.
    Прослухайте запис 3-4 раза, повторіть слова за диктором.
     2) Впр.2,с.78. Прослухайте запис. Зробіть паузу після кожного рядочка, повторіть. Прослухайте запис 3-4 раза, мімікою показуючи дії. (диск 3, №47)
  
            Eat ice cream,
            Yum, yum.
            Take photos,
            Click, click.
            Catch fish,
            Splish, splash.
            Make castles,
            Dig, dig.
            Look for shells,
            Look, look.
            Play in the sun,
            It's lots of fun!
      3) Впр.3,с.78. Покжіть мімікою, чим можна займатися на відпочинку, попросіть батьків відгадати і скажіть, що ви робите англійською мовою.
      4) Онлайн гра: spinning game
      5Список аудіофайлів за посиланням:
      6) Перегляньте урок за посиланням:

     
             Друкований зошит:
      7) Впр.1,с.78. Прочитайте фрази і поєднайте їх з малюнками.
      8) Впр.2,с.78. Наведіть фрази ручкою.
              
             Інклюзивне навчання: 
      1) Перегляньте урок за посиланням:      
        
           18.05.2020
      Тема. На пляжі
      1) Let's play! (Давайте пограємо!)  Покажіть мімікою, чим можна займатися на пляжі і попросіть батьків відгадати. Назвіть, що ви робите англійською мовою.
      2) Впр.1,с.79. Розгляньте малюнки, запишіть у зошит літери a,b,c,d, послухайте запис і позначте відповіді у зошиті. (диск 3, №48)
1          1. Boy: Let's paint a picture.
                Girl: I am not sure.
            2. Woman: Let's take a photo.
                Man: Good idea.
            3. Girl: Let's listen to music.
                Girl: Good idea.
            4. Man: Let's look for shells.
                Boy: Sorry, I don't want to.
         Key: a3, b1, c4, d2
       3) Впр.2,с.79. Послухайте, повторіть, прочитайте. (диск 3, №49)
       4) Впр.3,с.79. Розгляньте малюнки і назвіть, чим можна займатися.
         Key: 1-swim in the sea, 2-catch a fish, 3-eat an ice cram, 4-paint a picture, 5-make a sandcastle, 6-take a photo.
       Складіть діалоги за зразком:   
                                      A: Let's (swim in the sea).
                                     B: Good idea.  (Гарна ідея.) / I am not sure.(Не впевнений.) /Sorry, I don't want to. (Вибач. не хочу.)
        5) Онлайн гра: catching clouds game
        6Список аудіофайлів за посиланням:
        7) Перегляньте урок за посиланням:

        

            Друкований зошит:
        8) Впр.1,с.79. Вставте слова.
        9) Впр.2,с.79. Розгляньте малюнки і поєднайте їх з діалогами впр.1.
            Key: a5, b3, c4, d2, е1

           Інклюзивне навчання: 
      1) Перегляньте урок за посиланням: 
      
           20.05.2020
      Тема. На пляжі
      1) Напишіть у зошит, чим можна займатися на пляжі (впр.1,с.78)
      2) Впр.1,с.80. Розгляньте малюнки,  послухайте пісню. Прочитайте слова:
               - sea - море
               - hand in hand - рука в руці, разом
         Співайте разом. (диск 3, №50
                     Let's go to the beach.
                     Let's look for shells.
                     Let's play in the sand.
                     Let's run hand in hand.
                              Happy holiday,
                              Happy holiday,
                              For you and me.
                     Let's take a photo.
                     Let's catch a fish.
                     Let's swim in the sea,
                     1,2,3!...           

       3) Співайте онлайн: karaoke song
       4)  Впр.2,с.80. Розгляньте малюнки, напишіть у зошит літери  a,b,c,d,e,f,g, послухайте пісню ще раз, поставте цифри 1-7 поряд з літерами (відповідно змісту пісні)
            Key: a4, b3, c2, d6, е5, f7, g1
       5Список аудіофайлів за посиланням:
       6) Перегляньте урок за посиланням:

           
                    
                   Друкований зошит:
         7) Впр.1,с .80. Розгляньте малюнки, доповніть речення. Під №5 і №6 домалюйте, чим можна займатися на пляжі і допишіть речення.
             Key: 2-picture, 3-ice cream, 4-sandcastle, 5 and 6-your own ideas
        
            Інклюзивне навчання: 
      1) Перегляньте урок за посиланням:

           22.05.2020
      Тема. На пляжі
      1) Скажіть, чим можна займатися на відпочинку.
      2) Впр.1,с.81. Розгляньте малюнки, напишіть у зошиті цифри 1і 2, прочитайте речення і напишіть у зошит відповідну літеру a або b.
          Key: 1a,2b
      3) Впр.2,с.81. Послухайте запис, повторіть, прочитайте. (диск 3, №52
           - and - і, та (для поєднання однакових ідей)
           - but -але (для протиставлення)
      4) Впр.3,с.81. Розгляньте і назвіть малюнки (1-the kite, 2-the teddy bear, 3-the monster, 4-the picture, 5-the book)
          Прочитайте слова:
            - old - старий
            - ugly -потворний
            - new - новий
            - interesting - цікавий
            - beautiful - красивий
         Складіть речення за прикладом.
         Key: 2-The teddy bear is old, but I like it.
                 3-The monster is ugly, but I like it.
                 4-The picture is beautiful, and I like it.
                 5-The book is interesting, and I like it.
       5Список аудіофайлів за посиланням:
       6) Перегляньте урок за посиланням:  
           
                Друкований зошит:
        7) Впр.1,с.81. Розгляньте малюнки,  поєднайте лініями початок речення і його закінчення.
             Key: 1b,2a, 3b, 4b, 5a
       
           Інклюзивне навчання: 
      1) Перегляньте урок за посиланням:https://www.youtube.com/watch?v=Qwm3fPjd5VI&list=PL00aRws0iIVua70CfyNrTvuTAixlcgk00&index=15

          25.05.2020
          Тема. На вершині гори.
      1) Згадайте, як звати супергероїв і покажіть їх суперсилу.
      2) Впр.1,с.82. Розгляньте малюнки. Де знаходяться герої на початку оповідання? Як називається оповідання? Як ви думаєте, про що воно? 
      Перегляньте історію і скажіть, хто першим прийшов на вершину. В якому епізоді діти прийняли вірне рішення? (диск 3, №53

            Друкований зошит:
       3) Впр.1,с.82. Розгляньте епізоди оповідання у підручнику і заповніть пропуски.
              Key: 2-try, 3-Flash, 4-good
       4) Впр.2,с.82. Розгляньте малюнки і запишіть цифру, щоб утворити діалог.
             Key: a2, b1
       5Список аудіофайлів за посиланням:
       6) Перегляньте урок за посиланням:  
       


            27.05.2020
            Тема. На вершині гори.
       1) Перегляньте історію про друзів ще раз.
       2) Впр.2,с.83. Розгляньте малюнки, прочитайте слова, які відносяться до руху:
       - run - бігти
       - walk - йти
       - race - змагатися у швидкості
          Поєднайте слова і малюнки.
       3) Впр.3,с.83. Розгляньте малюнки, послухайте запис і повторіть. (диск 3, №54
       Зврніть увагу, що буквосполучення ee у слові teeth та  ea у слові clean читаються як звук [i:]
       
              Друкований зошит:
       4) Впр.1,с.83. Розгляньте малюнки. Де діти ведуть себе скромно, не зухвало?
       5) Впр.2,с.83. Вставте буквосполучення ee  або  ea.  Поєднайте слова і малюнки.
           Прослухайте запис і повторіть слова.  (диск 3, №55
               Key: 2 - b - beach, 3 - a - see, 4 - d - peas, 5 - g - ice cream, 6 - f - eat,
                      7 - e - cheese
       6Список аудіофайлів за посиланням:
       7) Перегляньте урок за посиланням:  
         


        Інклюзивне навчання: 
      1) Перегляньте урок за посиланням:
        
        29.05.2020
        Тема. Пори року
      1) Впр.1,с.84. Розгляньте малюнок, прочитайте слова:
         - Northern part - Північна частина
         - Southern part - Південна частина
         - country - країна
         Спробуйте дати відповіді на запитання.
      2) Впр.2,с.84. Розгляньте малюнок, прочитайте слова:
        - spring - весна
        - summer - літо
        - autumn - осінь
        - winter - зима
      3) Впр.3,с.84. Прочитайте текст. Дайте відповідь на запитання.
           
                 Друкований зошит:
      4) Впр.1,с.84. Поєднайте слова і малюнки.
      5) Впр.2,с.84. Проитайте і відгадайте пору року.
          Key: 2-winter, 3-summer, 4-spring

      6) Перегляньте урок за посиланням: 
      

      7) Перегляньте урок за посиланням:  (за бажанням) 
       
      

              Шановні батьки! Ось і закінчився цей незвичайний навчальний рік.
           Щира подяка за Ваші щоденні зусилля, працю, терпіння і відповідальність.
          Щира подяка дітям за активну життєву позицію і бажання досягти успіху.
         Сподіваюся, що Ви і надалі залишитеся союзниками дітей, їх опорою і підтримкою. 
        Гарного Вам відпочинку!



      Відеоуроки :
          


       


         


























Комментарии

Популярные сообщения из этого блога

З 12 БЕРЕЗНЯ ЗАПРОВАДЖУЄТЬСЯ ТРИТИЖНЕВИЙ КАРАНТИН У ВСІХ ЗАКЛАДАХ ОСВІТИ