Індивідуальний план роботи

29.05.2020
1. Індивідуальні консультації в онлайн-режимі.
2.Опрацювання додаткової науково-популярної літератури для підвищення теоретичного та наукового рівня.

28.05.2020
1. Індивідуальні консультації в онлайн-режимі.
2. Розробка та розміщення на сайті школи завдань для учнів 2,4,5,7,8,9,10 класів.

27.05.2020
1. Індивідуальні консультації в онлайн-режимі.
2.Систематизація виконаних учнями завдань.
3.Розробка та розміщення на сайті школи завдань для учнів 2,4,5,7,8,9,10 класів.
4.Участь у вебінарі "Evaluation and Assessment when Teaching Online" від видавництва "Macmillan Education"



26.05.2020
1. Розробка та розміщення на сайті школи завдань для учнів 2,4,5,7,8,9,10 класів.
2.Створення флешкарток для вивчення лексики на  memory.com для учнів 8 кл.

25.05.2020
1. Оналйн консультації, телефонний зв'язок з учнями і батьками з питань виконання домашніх завдань.
2. Розробка та розміщення на сайті школи завдань для учнів 2,4,5,7,8,9,10 класів.

22.05.2020
1.Онлайн урок з учнями 10 кл. на інтернет-платформі Zoom.
2.Систематизація виконаних учнями завдань.
3.Розробка та розміщення на сайті школи завдань для учнів 2,4,5,7,8,9,10 класів.

21.05.2020
1. Підбір цікавих матеріалів для учнів 2-х, 4-х класів, для подальшого навчання.
2. Розробка та розміщення на сайті школи завдань для учнів 2,4,5,7,8,9,10 класів.

20.05.2020
1.Добір методів практичної частини для використання на онлайн уроках за допомогою програм Google Classroom, Zoom.
2.Створення флешкарток для вивчення лексики на  memory.com для учнів 9 кл.

19.05.2020
1. Оналйн консультації, телефонний зв'язок з учнями і батьками з питань виконання домашніх завдань.
2. Розробка та розміщення на сайті школи завдань для учнів 2,4,5,7,8,9,10 класів.
3.Участь у вебінарі "Engaging teeens? It's not all about technology..." від видавництва "Macmillan Education"



18.05.2020
1.Створення флешкарток для вивчення лексики на  memory.com для учнів 10 кл.
2. Розробка та розміщення на сайті школи завдань для учнів 2,4,5,7,8,9,10 класів.

15.05.2020
1. Оналйн консультації, телефонний зв'язок з учнями і батьками з питань виконання домашніх завдань.
2. Розробка та розміщення на сайті школи завдань для учнів 2,4,5,7,8,9,10 класів.

14.05.2020
1.Онлайн урок з учнями 9 кл. на інтернет-платформі Zoom.
2. Розробка та розміщення на сайті школи завдань для учнів 2,4,5,7,8,9,10 класів.
3.Опрацювання додаткової науково-популярної літератури для підвищення теоретичного та наукового рівня.
4. Участьу вебінарі "Making them really learn it " від видавництва "Cambridge Assessment English"



13.05.2020
1.Онлайн урок з учнями 8 кл. на інтернет-платформі Zoom.
2. Розробка та розміщення на сайті школи завдань для учнів 2,4,5,7,8,9,10 класів.
3.Участь у вебінарі "Moving your school online" від видавництва "Macmillan Education"



12.05.2020
1. Підбір цікавих матеріалів для учнів 2-х, 4-х класів, для подальшого навчання.
2. Розробка та розміщення на сайті школи завдань для учнів 2,4,5,7,8,9,10 класів.

08.05.2020
1.Опрацювання додаткової науково-популярної літератури для підвищення теоретичного та наукового рівня.
2. Розробка та розміщення на сайті школи завдань для учнів 2,4,5,7,8,9,10 класів.

07.05.2020
1. Розробка та розміщення на сайті школи завдань для учнів 2,4,5,7,8,9,10 класів.
2.Онлайн урок з учнями 9 кл. на інтернет-платформі Zoom.
3.Участь у вебінарі "Вільне володіння розмовною мовою: продукт чи процес?" від видавництва "Dinternal Education"




06.05.2020
1.Онлайн урок з учнями 10 кл. на інтернет-платформі Zoom.
2.Систематизація виконаних учнями завдань.
3.Розробка та розміщення на сайті школи завдань для учнів 2,4,5,7,8,9,10 класів.
4.Участь у вебінарі "Міжнародна сертифіація викладачів від компанії Майкрософт - не мрія, а реальність" від видавництва "Dinternal Education"



05.05.2020
1.Розробка та розміщення на сайті школи завдань для учнів 2,4,5,7,8,9,10 класів.
2.Онлайн урок з учнями 8 кл. на інтернет-платформі Zoom.
3. Підбір цікавих матеріалів для учнів 2-х, 4-х класів, для подальшого навчання.
4.Участь у вебінарі "Teaching English Writing Skills Online - Adapting to the Online Classroom and Maximizing Student Potential" від видавництва "National Geographic"



30.04.2020
1.Робота зі шкільною документацією.
2.Розробка та розміщення на сайті школи завдань для учнів 2,4,5,7,8,9,10 класів.
3. Перевірка та фіксування результатів роботи учнів.


29.04.2020
1.Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі.
2.Розробка та розміщення на сайті школи завдань для учнів 2,4,5,7,8,9,10 класів.


28.04.2020
1.Методика розвитку критичного мислення. Опрацювання інтернет ресурсів.
2.Систематизація виконаних учнями завдань.
3.Розробка та розміщення на сайті школи завдань для учнів 2,4,5,7,8,9,10 класів.
4. Участь у вебінарі "Developing Reading Skills in an Online Environment" від видавництва "National Geographic"




27.04.2020
1. Оналйн консультації, телефонний зв'язок з учнями і батьками з питань виконання домашніх завдань.
2. Розробка та розміщення на сайті школи завдань для учнів 2,4,5,7,8,9,10 класів.
3.Створення флешкарток для вивчення лексики на  memory.com для учнів 10 кл.
4. Перегляд онлайн трансляції брифінгу в.о. Міністерства Освіти і Науки Л. Мандзій "Про порядок закінчення 2019-2020 навчального року" (26.04.2020)
5. Онлайн зустріч випускників програми TEA Fulbright "Teachers as Change-Makers: COVID Crisis as an Opporunity to Excel  Education" (26.04.2020)


24.04.2020
1.Опрацювання інноваційних методів навчання.Технологія перевернутого навчання.
2. Розробка та розміщення на сайті школи завдань для учнів 2,4,5,7,8,9,10 класів.
3.Створення флешкарток для вивчення лексики на  memory.com для учнів 9 кл.
4. Проходження курсів "Teaching English Online" від освітньої платформи  "Future Learn"
5. Участьу вебінарі "Developing Thinking Skills through Reading in the Primary Classroom" від видавництва "Cambridge Assessment English"




23.04.2020
1. Перевірка та фіксування результатів роботи учнів.
2. Розробка та розміщення на сайті школи завдань для учнів 2,4,5,7,8,9,10 класів.
3.Створення флешкарток для вивчення лексики на  memory.com для учнів 8 кл.


22.04.2020
1. Опрацювання фахової літератури.
2. Розробка та розміщення на сайті школи завдань для учнів 2,4,5,7,8,9,10 класів.
3.Створення флешкарток для вивчення лексики на  memory.com для учнів 8 кл.


21.04.2020
1. Робота з методичною літературою.
2. Розробка та розміщення на сайті школи завдань для учнів 2,4,5,7,8,9,10 класів.
3. Перевірка та фіксування результатів роботи учнів.
4. Участь у вебінарі "Words to Remember: Pratical Strategies for Building Vocabulary Through Reading" від видавництва "National Geographic"




20.04.2020
1. Розробка та розміщення на сайті школи завдань для учнів 2,4,5,7,8,9,10 класів.
2. Онлайн консультації, телефонний зв'язок з учнями і батьками з питань дистанційного навчання.
3.Участь у вебінарі "Tips for Teaching Writing Online" від видавництва "National Geographic"



17.04.2020
1. Поповнення методичної скарбнички класного керівника: опрацювання інтернет джерел щодо виховної роботи з учнями 10 класу.
2. Розробка та розміщення на сайті школи завдань для учнів 2,4,5,7,8,9,10 класів.
3.Організація роботи на платформі Google Classroom для учнів 10 класу.
4.Участь у вебінарі "Рефлексувати чи ні? Як перетворити завершення уроку в початковій школі в захопливу гру для отримання зворотного зв'язку від учнів" від видавництва "Dinternal Education"


16.04.2020
1. Опрацювання методичних розробок з предмету на педагогічних порталах "Всеосвіта", "На Урок", "Методпортал", "Інфолінгвіст".
2. Розробка та розміщення на сайті школи завдань для учнів 2,4,5,7,8,9,10 класів.
3.Створення флешкарток для вивчення лексики на  memory.com для учнів 10 кл.
4.Участь у вебінарі "Готуймося до іспитів з допомогою відео" від видавництва "Dinternal Education"


15.04.2020
1. Індивідуальна робота з учнями, які потребують допомоги.
2. Робота з шкільною документацією.
3. Внесення змін до плану виховної роботи класного керівника з приводу  годин спілкування.
4. Розробка та розміщення на сайті школи завдань для учнів 2,4,5,7,8,9,10 класів.
5.Участь у вебінарі "Think, Pair, Share: How to Teach Values Effectively in the Young Learner Classroom" від видавництва "National Geographic"



14.04.2020
1. Онлайн консультації з учнями і батьками про навантаження під час дистанційного навчання.
2. Розробка та розміщення на сайті школи завдань для учнів 2,4,5,7,8,9,10 класів.
3.Створення флешкарток для вивчення лексики на  memory.com для учнів 9 кл.
4. Участь у вебінарі "Від освіти до кар'єри" від EdEra (для сдухачів курсу "З учнями про освіту та кар'єру")


13.04.2020
1. Перевірка та фіксування результатів роботи учнів.
2. Розробка та розміщення на сайті школи завдань для учнів 2,4,5,7,8,9,10 класів.
3. Опрацювання методичних рекомендацій МОН, СОІППО щодо дистанційного навчання.
4. Організація роботи на платформі Google Classroom для учнів 9 класу.


10.04.2020
1. Пошук інтерактивних завдань для учнів старших класів.
2. Розробка граматичних таблиць та схем.
3. Розробка та розміщення на сайті школи завдань для учнів 2,4,5,7,8,9,10 класів.
4. Участь у вебінарі "Корисні інструменти для онлайн викладання або як зробити свою роботу ефективнішою, а життя легшим" від платформи "eTwinning"



09.04.2020
1. Опрацювання методичної літератури на тему "Сучасні підходи для успішного розвитк творчих здібностей учнів".
2. Розробка та розміщення на сайті школи завдань для учнів 2,4,5,7,8,9,10 класів.
3.Створення флешкарток для вивчення лексики на  memory.com для учнів 8 кл.
4. Організація роботи на платформі Google Classroom для учнів 10 класу.
5.Участь у вебінарі "Same, Same or Different: Teaching Your Coursebook Online" від видавництва "National Geographic"


08.04.2020
1. Опрацювання фахової літератури.
2. Розробка та розміщення на сайті школи завдань для учнів 2,4,5,7,8,9,10 класів.
3. Пошук інтерактивних завдань для учнів середніх класів.
4.Участь у вебінарі "Leading Very Young Learners Through Classes and Projects" від видавництва "National Geographic"


5.Участь у вебінарі "Practice Makes Perfect - developing spoken confidence and fluency"від видавництва "Лінгвіст"

07.04.2020
1. Робота з документацією.
2. Розробка та розміщення на сайті школи завдань для учнів 2,4,5,7,8,9,10 класів.
3. Онлайн консультація з батьками учнів щодо дотримання вимог карантину.


06.04.2020
1. Онлайн консультації з учнями.
2. Розробка та розміщення на сайті школи завдань для учнів 2,4,5,7,8,9,10 класів.


28.03.2020-05.04.2020
1. Участь у вебінарі "Online ELT Platform" від видавництва "MMPublication" (30.03.2020)

2. Участь в онлайн конференції "The National Geographic Learning and Linguist Online Conference" від видавництва "Лінгвіст" (01.04.2020)
3. Участь в онлайн конференції "Викладання іноземної мови в умовах дистанційного та онлайн навчання" від освітньої тплатформи "На Урок" (01.04.2020)


4.Участь у весняній онлайн школі '"Macmillan Online Spring School" від видавництва "Macmillan" (02.04.2020)
5. Участь в онлайн уроці "Demo Lesson. Writing a Story" від видавництва "National Geographic" (03.04.2020)

6. Проходження курсів "З учнями про освіту та кар'єру" від освітньої платформи "EdEra" 


27.03.2020
1. Оналйн консультації, телефонний зв'язок з учнями і батьками з питань виконання домашніх завдань.
2. Розробка та розміщення на сайті школи завдань для учнів 2,4,5,7,8,9,10 класів.
3. Перевірка та фіксування результатів роботи учнів.
4. Організація тренувальної онлайн-конференціі з колегами з використання Zoom.
5.Участь у вебінарі "Формула успіху підготовки до іспитів на уроці англійської" від видавництва "Dinternal Education"


26.03.2020
1. Онлайн консультації, телефонний зв'язок з учнями і батьками з питань дистанційного навчання.
2. Розробка та розміщення на сайті школи завдань для учнів 2,4,5,7,8,9,10 класів.
3.Участь у вебінарі "Розставляємо приоритети: лексична складова уроку" від видавництва "Dinternal Education"
4.Участь у вебінарі "Персоналізоване навчання сучасної англійської учнів покоління Z" від видавництва "Dinternal Education" 

25.03.2020
1. Онлайн консультація з учнями та батьками про правила безпеки життєдіяльності під час весняних канікул.
http://ukped.com/okhorona-zdorov-ia/5535-instruktsiya-z-tekhniky-bezpeky-uchniv-pid-chas-vesnianykh-kanikul.html
2. Розробка та розміщення на сайті школи завдань для учнів 2,4,5,7,8,9,10 класів.
3. Проходження курсів "З учнями про освіту та кар'єру" від освітньої платформи "EdEra"
4.Участь у вебінарі "How o Combine Exam Preparation and Life Competencies" від видавництва "Cambridge Assessment English"


24.03.2020
1. Онлайн консультації з учнями на тему "Що таке самоізоляція при коронавірусній інфекції COVID-19".
http://www.ses.lviv.ua/novyny/2020/berezen/shcho-take-samoizoliatsiia-pry-koronavirusnii-infektsii-covid-19
2. Розробка та розміщення на сайті школи завдань для учнів 2,4,5,7,8,9,10 класів.
3. Складання інтерактивних тестів для учнів середніх і старших класів по темах.
4.Участь у вебінарі "Thinking Skills for primary Learners" від видавництва "Cambridge Assessment English"


23.03.2020
1. Онлайн консультації з учнями про профілактичні заходи під час карантину у зв'язку з поширенням коронавірусу.
https://chmnu.edu.ua/profilaktichni-zahodi-pid-chas-karantinu-u-zv-yazku-z-poshirennyam-koronavirusu/
2. Розробка та розміщення на сайті школи завдань для учнів 2,4,5,7,8,9,10 класів.
3. Робота з методичною літературою.
4. Проходження курсів "З учнями про освіту та кар'єру" від освітньої платформи "EdEra"
5. Участь у практичному вебінарі "Практичні поради по налагоденню освітнього процесу шляхом застосування у навчанні сучасних ІКТ" від освітньої платформи "Всеосвіта"
6.Участь у вебінарі "Мислити, спілкуватися, діяти - більше ніж урок англійської" від видавництва "Dinternal Education"



20.03.2020
1. Планування відвідування вебінарів з питань дистанційного навчання. Вивчення нових форм роботи.
2.  Розробка та розміщення на сайті школи завдань для учнів 2,4,5,7,8,9,10 класів.
3. Онлайн консультації з учнями щодо організації режиму дня під час карантину.
https://d1.dp.ua/Likari-ta-psihologi-dali-rekomendaciyi-yak-zberegti-fizichne-ta-emocijne-zdorov'ya-pid-chas-karantinu
4. Пошук та ознайомлення з новими додатками та платформами для дистанційного навчання.


19.03.2020
1.  Розробка та розміщення на сайті школи завдань для учнів 2,4,5,7,8,9,10 класів.
2. Онлайн консультації з учнями.
3. Перевірка та фіксування результатів роботи учнів.
4. Коригування календарно-тематичного планування на ІІ семестр.
5. Участь у вебінарі "Використання Zoom для дистанційного навчання" від платформи "eTwinning"

18.03.2020
1. Розробка та розміщення на сайті школи завдань для учнів 2,4,5,7,8,9,10 класів.
2. Опрацювання фахової літератури.
3. Онлайн консультації з учнями. Онлайн поради для батьків.
4. Створення групи 8б класу у соціальній мережі Вайбер.
5. Проходження курсів "З учнями про освіту та кар'єру" від освітньої платформи "EdEra"


17.03.2020
1. Робота із шкільною документацією.
2. Розробка та розміщення на сайті школи завдань для учнів 2,4,5,7,8,9,10 класів.
3. Позачергове засідання ШМО, обговорення інтернет-ресурсів для дистанційного навчання.
4. Створення групи 10 класу у соціальній мережі Вайбер та Інстаграм.
5. Опрацювання окремих технік налагодження зворотнього зв'язку з учнями.


16.03.2020
1. Опрацювання нормативно-правової бази з унями під час карантину.
2. Розробка та розміщення на сайті школи завдань для учнів 2,4,5,7,8,9,10 класів.
3. Онлайн консультації з учнями і батьками з питань дистанційного навчання.
4. Проходження курсів "З учнями про освіту та кар'єру" від освітньої платформи "EdEra"


Комментарии

Популярные сообщения из этого блога

З 12 БЕРЕЗНЯ ЗАПРОВАДЖУЄТЬСЯ ТРИТИЖНЕВИЙ КАРАНТИН У ВСІХ ЗАКЛАДАХ ОСВІТИ